13 Eki 2006 Cum 11:07 tarihinde, pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr 
þunlarý yazmýþtý: 
> Message: 4
> Date: Fri, 13 Oct 2006 10:42:37 +0300
> From: Abdullah TEKE <abdullahteke at gmail.com>
> Subject: [Pardus-kullanicilari] Fwd: Kmail ile ilgili bir problem
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID: <200610131042.37851.abdullahteke at gmail.com>
> Content-Type: text/plain;  charset="iso-8859-9"
>
> Öncelikle herkese merhabalar;
>
> Kmail ile ilgili þöyle bir problemim var. Sistemimi tekrar kurdum ve kmail
> de hesaplarý tekrar tanýttým. Daha önce
> kaydettiðim "~/.kde/share/apps/kmail/mail" klasöründeki mailleri File
> menüsü altýnda yer alan import seçeneðini kullanarak geri almak istedim.
> Fakat emailleri import edemedi. Ýkinci seçenek olarak bu klasörü olduðu
> gibi ilgili yere kopyaladým, dizin yapýsý eski halini almýþ mailleri de
> almaya baþlamýþtým filtreler de düzgün çalýþýyordu. Fakat daha sonra
> farkettim ki eski mailler yine kmailde gözükmüyor. Klasörlerin içerisini
> konsoldan incelediðimde problem gözükmüyor. Ama kmailden göremiyorum.
> Örneðin konsoldan baktýðýmda inbox klasöründe 4320 mail gözükürken kmailde
> bu 40 kadar gözüküyor. Onlarda sistemi kurduktan sonra aldýðým mailler.
> Nerde hata yapýyorum. Yada daha önce böyle bir problemle karþýlaþmýþ
> olanýnýz var mý? Ne yapabilirim.?

     Mail aktarmak için kendi uyguladýðým yöntemi aþaðýya yazýyorum, umarým 
bir yardýmým olur:
     1: En son kullanmakta olduðum ve kullanmaya devam edeceðim ''kmail'' 
programýný açýyorum.
     2: Dosya menüsünden dosya resmi ile gösterilen (mektup zarfý ile 
gösterilen deðil) ''iletileri al'' seçeneðini týklýyorum.
     3: KMailCVT Alma aracý'na ait pencere açýlacaktýr. 1. adýmda filtre 
olarak ''Import KMail Maildirs and Folder Struckture'' filtresini seçiyorum 
ve ''ileri'' týklýyorum.
     4: Açýlan yeni '' KMailVCT'' penceresinden ''Depolama Aygýtý'' seçiyorum.
     5: Pencerede beliren disk bölümleri arasýndan Ýçine girerek mailleri 
almak istediðim bölümün adýný çift týklýyorum.(Bende 3 ayrý Pardus kurulu, 
buradaki mail aktarma iþlemini Pardus'lar arasýnda yapýyorum)
     6: Çift týklama yöntemiyle KMailVCT penceresi içinde açýlan þu dizinlere 
sýrayla giriyorum: ''home'',''kullanýcý'',''.kde3.5'',''share'',''apps'', 
''kmail'',''mail'',''inbox''.
     7: ''inbox'' dizini içindeki ''cur'' dizin'ini tek týklama ile seçiyorum.
     8: ''cur'' dizini seçili iken KMailVCT penceresi üzerindeki ''tamam'' 
butonuna týklýyorum.
     9: Tekrar öne çýkan KMailCVT Alma Aracý ana penceresindeki ''Bitir'' 
butonuna týklýyorum (tabii alma iþlemi sonuçlandýðýnda).
    10: Maillerin indirildiði Kmail içinde ''KMail-Import'' baþlýklý bir yerel 
klasör oluþacak, indirilen mailler ise bu klasör içinde yer alacaklardýr.
      Ýyi çalýþmalar.
     Mustafa ÞEN
     

Cevap