Eðer kullanýcý dosyalarý için ayrý bir bölüm ayýrmýþsanýz dosyalarýnýza 
bir zarar gelmez. Sistem bölümünüz formatlanacaktýr.
CD den temiz kurulum yapmanýz faydalý olacaktýr. 1.1 beta olduðu için þu 
an 1.0 dan sadece güncelleme ile 1.1 e geçemiyorsunuz.

ahmet yasin vardar yazmýþ:
> hepinize kolay gelsin ben yaklaþýk 8 aydýr 1.0 kullanmaktayým þimdi 1.1.3 
> yüklemek istiyorum acaba eskisi gibi (1.0 ý yüklediðim þekildemi )ve diðer 
> hard bölümlerime bir zarar verebilirmi
>
> _________________________________________________________________
> Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger  
> http://messenger.msn.com/?mkt=tr
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>   

Cevap