Bu arada sanýrým notasyon 1.1.3 deðilde belki 1.1a3 veya 1.0.3 gibi olsa daha
az kafa karýþtýrýr.

On 10/13/06, Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com> wrote:
> Eðer kullanýcý dosyalarý için ayrý bir bölüm ayýrmýþsanýz dosyalarýnýza
> bir zarar gelmez. Sistem bölümünüz formatlanacaktýr.
> CD den temiz kurulum yapmanýz faydalý olacaktýr. 1.1 beta olduðu için þu
> an 1.0 dan sadece güncelleme ile 1.1 e geçemiyorsunuz.
>
> ahmet yasin vardar yazmýþ:
> > hepinize kolay gelsin ben yaklaþýk 8 aydýr 1.0 kullanmaktayým þimdi 1.1.3
> > yüklemek istiyorum acaba eskisi gibi (1.0 ý yüklediðim þekildemi )ve diðer
> > hard bölümlerime bir zarar verebilirmi
> >
> > _________________________________________________________________
> > Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
> > http://messenger.msn.com/?mkt=tr
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
> >
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>


-- 
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/

Cevap