Bu arada sanýrým notasyon 1.1.3 deðilde belki 1.1a3 veya 1.0.3 gibi olsa daha az kafa karýþtýrýr.
On 10/13/06, Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com> wrote: > Eðer kullanýcý dosyalarý için ayrý bir bölüm ayýrmýþsanýz dosyalarýnýza > bir zarar gelmez. Sistem bölümünüz formatlanacaktýr. > CD den temiz kurulum yapmanýz faydalý olacaktýr. 1.1 beta olduðu için þu > an 1.0 dan sadece güncelleme ile 1.1 e geçemiyorsunuz. > > ahmet yasin vardar yazmýþ: > > hepinize kolay gelsin ben yaklaþýk 8 aydýr 1.0 kullanmaktayým þimdi 1.1.3 > > yüklemek istiyorum acaba eskisi gibi (1.0 ý yüklediðim þekildemi )ve diðer > > hard bölümlerime bir zarar verebilirmi > > > > _________________________________________________________________ > > Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger > > http://messenger.msn.com/?mkt=tr > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -- Ömer Fadýl USTA http://www.bilisimlab.com/
