Merhaba. Bu sorunu ben dün yaþadým. Güncellemenize devam edebilirseniz sistem
açýlýyor tekrardan. Güncelleme için de kdenin açýlmasýna gerek yok. Kablo
ethernet üzerinden bir ipalabilmek için konsolda root iken dhcpcd eth0
komutunu verin ve internet baðlantýnýz oluþsun. Daha sonra pisi up komutuyla
güncellemelere devam edin. bu dosya zip deðil hata
mesajýnda /var/cache/pisi/packages altýndaki hata veren dosyayý rm dosya-adý
komutula silip tekrardan sudo up komutuyla güncellemeye devam edin. pisi
uo -x openoffice komutuyla da openoffice paketi hariç güncellersini, daha
çabuk biter. Güncelleme sonunda makine normal açýlabiliyor. Kolay gelsin...
13 Eki 2006 Cum 10:19 tarihinde, Zindancýbaþý þunlarý yazmýþtý:
> Ýyi günler,
>
> Sistemimi Pardus 1.1 Alpha 3'den Beta 1'e yükseltmek için güncelleme
> yaptým(pisi up).
> Dün bir çok paket sýk sýk yüklenmeme sorununu çözebildiðimi düþünmüþtüm ve
> bilgisayarý kapatmýþtým, ama belli ki çözememiþim. Dün güncellemek
> istediðimde çakýþan dosyalar olduðunu ve bunlarýn silinmesi gerektiðini
> belirtti ve xorg bileþenlerini silmeye baþladý. Bu sabah bilgisayarý
> açtýðýmda KDM'yi göremedim, konsola girdim ve sýrasýyla þu komutlarý
> kullandým:
>
> pisi dc
> pisi up
> reboot
> <sistem tekrardan baþladý, KDM tekrardan açýlmadý, tekrardan konsoldayým>
> startkde
> (...)
>
> freenode, #pardus kanalýndan da yardýmlar aldým ancak çýkan hata
> mesajlarýný bir yere not edebilme imkâným olmadýðýndan ne yazýk ki tam
> sorunu da aktaramýyorum.
>
> Sanýrým beta1 cd iso'su çýkanca doðrudan oradan kuracaðým ama yardýmcý
> olursanýz sevinirim...