Ýyi günler, Sistemimi Pardus 1.1 Alpha 3'den Beta 1'e yükseltmek için güncelleme yaptým(pisi up). Dün bir çok paket sýk sýk yüklenmeme sorununu çözebildiðimi düþünmüþtüm ve bilgisayarý kapatmýþtým, ama belli ki çözememiþim. Dün güncellemek istediðimde çakýþan dosyalar olduðunu ve bunlarýn silinmesi gerektiðini belirtti ve xorg bileþenlerini silmeye baþladý. Bu sabah bilgisayarý açtýðýmda KDM'yi göremedim, konsola girdim ve sýrasýyla þu komutlarý kullandým:
pisi dc pisi up reboot <sistem tekrardan baþladý, KDM tekrardan açýlmadý, tekrardan konsoldayým> startkde (...) freenode, #pardus kanalýndan da yardýmlar aldým ancak çýkan hata mesajlarýný bir yere not edebilme imkâným olmadýðýndan ne yazýk ki tam sorunu da aktaramýyorum. Sanýrým beta1 cd iso'su çýkanca doðrudan oradan kuracaðým ama yardýmcý olursanýz sevinirim... -- Zindancýbaþý (Chriseba Lid'Asgar the Dungeron Master) http://chriseba-lidasgar.blogspot.com -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061013/07cc3f0a/attachment.html
