Ýyi günler,

Sistemimi Pardus 1.1 Alpha 3'den Beta 1'e yükseltmek için güncelleme
yaptým(pisi up).
Dün bir çok paket sýk sýk yüklenmeme sorununu çözebildiðimi düþünmüþtüm ve
bilgisayarý kapatmýþtým, ama belli ki çözememiþim. Dün güncellemek
istediðimde çakýþan dosyalar olduðunu ve bunlarýn silinmesi gerektiðini
belirtti ve xorg bileþenlerini silmeye baþladý. Bu sabah bilgisayarý
açtýðýmda KDM'yi göremedim, konsola girdim ve sýrasýyla þu komutlarý
kullandým:

pisi dc
pisi up
reboot
<sistem tekrardan baþladý, KDM tekrardan açýlmadý, tekrardan konsoldayým>
startkde
(...)

freenode, #pardus kanalýndan da yardýmlar aldým ancak çýkan hata mesajlarýný
bir yere not edebilme imkâným olmadýðýndan ne yazýk ki tam sorunu da
aktaramýyorum.

Sanýrým beta1 cd iso'su çýkanca doðrudan oradan kuracaðým ama yardýmcý
olursanýz sevinirim...

-- 
Zindancýbaþý
(Chriseba Lid'Asgar the Dungeron Master)
http://chriseba-lidasgar.blogspot.com
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061013/07cc3f0a/attachment.html
 

Cevap