mengucek wrote On 13-10-2006 13:25:
> merhaba..
> genelde alfa3 de takýlýyorum.. bazý okuma ve ufak tefek yazý iþlerini de 
> ordan 
> çözeyim istiyorum :)
> 1.1 deposundaki koffice Türkçe mi ?..
> boþuna indirmeyeyim diye soruyorum :)
>   

Merhaba

Çeviri oraný %70'in altýnda olduðu için paketlenmemiþti. Þimdi çeviri 
oraný %80'in üzerine çýktýðý için yakýn zamanda paketlenir. Bu arada 
KOffice 1.6 çýkmak üzere, dolayýsýyla biraz bekleyerek 1.6'yý Türkçe 
indirmeniz mümkün olur.

Ýyi çalýþmalar
Görkem

Cevap