mengucek wrote On 13-10-2006 13:25: > merhaba.. > genelde alfa3 de takýlýyorum.. bazý okuma ve ufak tefek yazý iþlerini de > ordan > çözeyim istiyorum :) > 1.1 deposundaki koffice Türkçe mi ?.. > boþuna indirmeyeyim diye soruyorum :) >
Merhaba Çeviri oraný %70'in altýnda olduðu için paketlenmemiþti. Þimdi çeviri oraný %80'in üzerine çýktýðý için yakýn zamanda paketlenir. Bu arada KOffice 1.6 çýkmak üzere, dolayýsýyla biraz bekleyerek 1.6'yý Türkçe indirmeniz mümkün olur. Ýyi çalýþmalar Görkem
