merhaba.. genelde alfa3 de takýlýyorum.. bazý okuma ve ufak tefek yazý iþlerini de ordan çözeyim istiyorum :) 1.1 deposundaki koffice Türkçe mi ?.. boþuna indirmeyeyim diye soruyorum :) hoþça kalýn..
- [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa3.. koffice tür kçe oldu mu? mengucek
