merhaba..
genelde alfa3 de takýlýyorum.. bazý okuma ve ufak tefek yazý iþlerini de ordan 
çözeyim istiyorum :)
1.1 deposundaki koffice Türkçe mi ?..
boþuna indirmeyeyim diye soruyorum :)
hoþça kalýn..

Cevap