aMule-2.1.3-4.pisi
paketini indirdim. Klasörün içine attým. Klasörün içindeyken F4'e bastým.
Açýlan pencerede;
pisi install aMule-2.1.3-4.pisi
yazdým.

pardus BELGELERIM # pisi install aMule-2.1.3-4.pisi
Baðýmlýlýklarý saðlamak için bu minimal paket listesi
 verilen sýrada yerleþtirilecek:
wxGTK
Devam etmek istiyor musunuz? (evet/hayýr)e
Program sonlandýrýldý.
get_package: paket wxGTK bulunamadý
Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini kullanýn.

þeklinde bir uyarýyla karþýlaþtým. Nerde yanlýþ yaptým? Bu indirdiðim pisi
paketini var/cache/pisi/packages altýna atmaya çalýþtýðýmda(sürükle býrak
yöntemiyle) izin vermiyor. Burda hatam nedir?
Arama yaptým böyle bir soru göremedim. Vardýysa ve de ben göremediysem
kusura bakmayýn...
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/2b651b0b/attachment.html
 

Cevap