aMule-2.1.3-4.pisi paketini indirdim. Klasörün içine attým. Klasörün içindeyken F4'e bastým. Açýlan pencerede; pisi install aMule-2.1.3-4.pisi yazdým.
pardus BELGELERIM # pisi install aMule-2.1.3-4.pisi Baðýmlýlýklarý saðlamak için bu minimal paket listesi verilen sýrada yerleþtirilecek: wxGTK Devam etmek istiyor musunuz? (evet/hayýr)e Program sonlandýrýldý. get_package: paket wxGTK bulunamadý Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz. Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini kullanýn. þeklinde bir uyarýyla karþýlaþtým. Nerde yanlýþ yaptým? Bu indirdiðim pisi paketini var/cache/pisi/packages altýna atmaya çalýþtýðýmda(sürükle býrak yöntemiyle) izin vermiyor. Burda hatam nedir? Arama yaptým böyle bir soru göremedim. Vardýysa ve de ben göremediysem kusura bakmayýn... -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/2b651b0b/attachment.html
