14 Eki 2006 Cts 17:42 tarihinde, Zaim Akýnöz þunlarý yazmýþtý: > Burda hatam nedir?
merhaba.. hatanýz yok :) "wxGTK" paketini istiyor.. bir yerlerden bulup; önce onu kurmalýsýnýz.. depolara bakýnýn.. kolay gelsin..
14 Eki 2006 Cts 17:42 tarihinde, Zaim Akýnöz þunlarý yazmýþtý: > Burda hatam nedir?
merhaba.. hatanýz yok :) "wxGTK" paketini istiyor.. bir yerlerden bulup; önce onu kurmalýsýnýz.. depolara bakýnýn.. kolay gelsin..