14 Eki 2006 Cts 17:42 tarihinde, Zaim Akýnöz þunlarý yazmýþtý: 
> Burda hatam nedir?

merhaba..
hatanýz yok :)
"wxGTK" paketini istiyor.. bir yerlerden bulup; önce onu kurmalýsýnýz..
depolara bakýnýn..
kolay gelsin..

Cevap