"dhcpcd eth0" komutuyla ip alabilir, güncellemenizi tamamlayabilirsiniz.
14 Eki 2006 Cts 22:54 tarihinde, basar binici þunlarý yazmýþtý: 
>  kapatamadým da. Ben de oturumu kapattým. Oturumu
> açarken dos gibi bir ekranda kullanýcý adýmý sordu girince masaustunu
> yuklemedi. Dos gibi görünen ekran devam etti. Ben de sudo pisi ur ve
> sudo pisi up komutlarýný girdim ama error verdi(buyuk ihtimalle aða
> baðlanamadý). Son olarak sudo pisi rebuild-db komutunu verdim,
> rebuild etti ama iþe yaramadý hala açýlýþta o ekran var ve masaustunu
> yukleyemiyorum. Ha bir de program açmak için komut verdiðimde bir
> sürü lib dosyasýnýn bulunamadýðýný söyledi.

Cevap