Merhabalar.. Ben alpha 3 sürümünü kullanýyorum. Dizüstü bilgisayarýmda hiç bir þekilde wireless baglantýsý yapamýyorum.. Að yapýlandýrma merkezi, yeni wireless baðlantýsý olstur dediðim, gelen ekran da aygýt kýsmý bos gorunuyor ve tarama yapamýyorum.
Bilgisayarým hp nx 6310.Bilgisayara dahili bi þekilde Broadcam wireless 802.11b/g buluyor.. Bu sorun yuzunden wireless baglantýsýna her zman windowsta girmek zorunda kalýyorum :( tessekuler -------------- next part -------------- An HTML attachment was scrubbed... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/f4efcf6a/attachment.htm
