Merhabalar..

Ben alpha 3 sürümünü kullanýyorum. Dizüstü bilgisayarýmda hiç bir þekilde
wireless baglantýsý yapamýyorum..
Að yapýlandýrma merkezi, yeni wireless baðlantýsý olstur dediðim, gelen
ekran da aygýt kýsmý bos gorunuyor ve tarama yapamýyorum.

Bilgisayarým hp nx 6310.Bilgisayara dahili bi þekilde Broadcam wireless
802.11b/g buluyor..

Bu sorun yuzunden wireless baglantýsýna her zman windowsta girmek zorunda
kalýyorum :(

tessekuler
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061014/f4efcf6a/attachment.htm
 

Cevap