Sat, 2 Dec 2006 00:35:54 +0200, "Ýhsan Can" <canihsan at gmail.com> :

> Pisi deposunda glest adlý çok hoþ bir oyun var.Fakat oynarken hiç bir
> uyarý yada hata vermeden kapanýyor.Ne yapmak lazým?
Oyunu konsoldan calistirip, kapandigi zaman konsolda aldiginiz hata
mesajlarini hata takip sistemine (http://hata.pardus.org.tr) bildirmek.

                   Doruk

--
FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693

Cevap