Sat, 2 Dec 2006 00:35:54 +0200, "Ýhsan Can" <canihsan at gmail.com> :
> Pisi deposunda glest adlý çok hoþ bir oyun var.Fakat oynarken hiç bir > uyarý yada hata vermeden kapanýyor.Ne yapmak lazým? Oyunu konsoldan calistirip, kapandigi zaman konsolda aldiginiz hata mesajlarini hata takip sistemine (http://hata.pardus.org.tr) bildirmek. Doruk -- FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693
