sistemi tamamen kilitlememesi durumunda ctrl alt f2 tuþuna basýp gelecek olan konsol giriþ ekranýndan giriþ yapabilir ve ps -aux | grep glest komutu ile glest'in iþlem kodunu öðrenebilirsiniz ( baþta yazacak olan 5 haneli bir sayý ) sonra sudo kill -9 XXXXXX (burda X ler az önce öðrendiðiniz Glest'in iþlem kodudur ) bu sayede X'i öldürmeden glest'i öldürebilirsiniz sonrasýnda ctrl alt f7 tuþuna basýn ve X sunucu kýsmýna geçin þimdi ordaki konsol içinde glest'i siz öldürmeden önce neden dolayý kilitlendiðini konusunda ipucu verecek kýsýmlarý göreceksiniz. ( CTRL ALT SILME(BACKSPACE) tuþu ile X 'i öldürebilirdiniz ama bu durumda glest'in konsola yazdýracaðý hatalarý görmeden konsol'u da öldürmüþ olurdunuz.
On 12/2/06, Ýhsan Can <canihsan at gmail.com> wrote: > peki oyun makineyi kitlerne na yapcaz.konsola geri dönmenin bir yolu varmý. > mesela bir þekilde x i öldürmek gibi. > > 02.12.2006 tarihinde Doruk Fisek < dfisek at fisek.com.tr> yazmýþ: > > Sat, 2 Dec 2006 00:35:54 +0200, "Ýhsan Can" < canihsan at gmail.com> : > > > > > Pisi deposunda glest adlý çok hoþ bir oyun var.Fakat oynarken hiç bir > > > uyarý yada hata vermeden kapanýyor.Ne yapmak lazým? > > Oyunu konsoldan calistirip, kapandigi zaman konsolda aldiginiz hata > > mesajlarini hata takip sistemine (http://hata.pardus.org.tr) bildirmek. > > > > Doruk > > > > -- > > FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr > > Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693 > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- Ömer Fadýl USTA http://www.bilisimlab.com/
