sistemi tamamen kilitlememesi durumunda ctrl alt f2 tuþuna basýp
gelecek olan konsol giriþ ekranýndan giriþ yapabilir ve
ps -aux | grep glest
komutu ile glest'in iþlem kodunu öðrenebilirsiniz ( baþta yazacak olan
5 haneli bir
sayý )
sonra sudo kill -9 XXXXXX (burda X ler az önce öðrendiðiniz Glest'in
iþlem kodudur )
bu sayede X'i öldürmeden glest'i öldürebilirsiniz sonrasýnda
ctrl alt f7 tuþuna basýn ve X sunucu kýsmýna geçin þimdi ordaki konsol içinde
glest'i siz öldürmeden önce neden dolayý kilitlendiðini konusunda ipucu verecek
kýsýmlarý göreceksiniz.
( CTRL ALT SILME(BACKSPACE) tuþu ile X 'i öldürebilirdiniz ama bu durumda
glest'in konsola yazdýracaðý hatalarý görmeden konsol'u da öldürmüþ olurdunuz.

On 12/2/06, Ýhsan Can <canihsan at gmail.com> wrote:
> peki oyun makineyi kitlerne na yapcaz.konsola geri dönmenin bir yolu varmý.
> mesela bir þekilde x i öldürmek gibi.
>
> 02.12.2006 tarihinde Doruk Fisek < dfisek at fisek.com.tr> yazmýþ:
> > Sat, 2 Dec 2006 00:35:54 +0200, "Ýhsan Can" < canihsan at gmail.com> :
> >
> > > Pisi deposunda glest adlý çok hoþ bir oyun var.Fakat oynarken hiç bir
> > > uyarý yada hata vermeden kapanýyor.Ne yapmak lazým?
> > Oyunu konsoldan calistirip, kapandigi zaman konsolda aldiginiz hata
> > mesajlarini hata takip sistemine (http://hata.pardus.org.tr) bildirmek.
> >
> >                    Doruk
> >
> > --
> > FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
> > Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>


-- 
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/

Cevap