cihan kaya wrote On 01-12-2006 23:30: > hata kaydý girerken farkettim yazdýðým her kelimenin altýnda kýrmýzý > çizgi çýkýyor. þimdi bu maili yazarkende ayný þey oluyor. sistem 2007 rc. > Firefox2 de ön tanýmlý olarak ingilizce yazým denetimi yapýlýyor, henüz Firefox2 - zemberek entegrasyonumuz tamamlanmadý, üzerinde çalýþýlýyor.
- [Pardus-kullanicilari] firefoxda yazı yazmak cihan kaya
- [Pardus-kullanicilari] firefoxda yazı yaz... Kayra Akman
- [Pardus-kullanicilari] firefoxda yazı... S.Çağlar Onur
- [Pardus-kullanicilari] firefoxda yazı yaz... leopartux
- [Pardus-kullanicilari] firefoxda yazı... cihan kaya
- [Pardus-kullanicilari] firefoxda yazı yaz... "Mehmet D. Akın"
