cihan kaya wrote On 01-12-2006 23:30:
> hata kaydý girerken farkettim yazdýðým her kelimenin altýnda kýrmýzý 
> çizgi çýkýyor. þimdi bu maili yazarkende ayný þey oluyor. sistem 2007 rc.
>
Firefox2 de ön tanýmlý olarak ingilizce yazým denetimi yapýlýyor, henüz 
Firefox2 - zemberek entegrasyonumuz tamamlanmadý, üzerinde çalýþýlýyor.

Cevap