Merhaba ,
Öncelikle tüm geliştiricilerimize çok teşekkür ederim.Ellerine emeklerine
sağlık.Rc kullanıyorum . Beta2 yi  güncelleştirme suretiyle   Rc 
sürümünü
elde ettim. Ancak şu an kullanmakta olduğum  bu Rc  sürümünden bir iso
dosyası oluşturmak ve bunnu başka makinalara da kurmak isterim. Acaba bu
mümkün mü ? İyi çalışmalar.

-- 
TCDD 3.Bölge Müdürlüğü
Taşınmaz Mallar Müdürlüğü
Harita Mühendisi
(232) 464 31 31/4458-4388
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/32e454aa/attachment.htm
 

Cevap