Merhaba , Ãncelikle tüm geliÅtiricilerimize çok teÅekkür ederim.Ellerine emeklerine saÄlık.Rc kullanıyorum . Beta2 yi güncelleÅtirme suretiyle Rc sürümünü elde ettim. Ancak Åu an kullanmakta olduÄum bu Rc sürümünden bir iso dosyası oluÅturmak ve bunnu baÅka makinalara da kurmak isterim. Acaba bu mümkün mü ? İyi çalıÅmalar.
-- TCDD 3.Bölge MüdürlüÄü TaÅınmaz Mallar MüdürlüÄü Harita Mühendisi (232) 464 31 31/4458-4388 -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/32e454aa/attachment.htm
