Hata kaydi olarak girerseniz ( bugs.pardus.org.tr ) daha cabuk cözüm bulmaniz olasi. Bana hata gibi geldi cünkü.
Iyi calismalar, Selim 02.12.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmýþ: > > pardus 2007 rc kullanmaktayým. kscd programýyla cd den track dinlemek > istediðimde ses %40'a sabitlenmiþ durumda. deðiþtiremiyorum. kmix de ve > alsamixerde cd sesi %100 olarak görünüyor ve burda deðeri deðiþtirsemde ses > þiddeti deðiþmiyor. sistemde bir dvd writer bir cdrom var. ikisinde de ayný > þey oluyor. > > -- > Gelecek Linux kabul eder. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/783d0707/attachment.html
