arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen
ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan
sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler

-- 
iMZaNýZ KuRaL DýÞýDýR?

Cevap