Depoda hede höt pakedini bulamadım..Acaba nasıl kurucaz.. :))))


> ricam:
> >
> > pisi it hede höt yaz
> > service openssh start yap sonra şunu yaz ...
> >
> > vs gibi istekler yerine:
> >
> > "hede paketini paket-yöneticisi'nden kur, oradan şu şu paketleri seç ve
> > güncelle...  şu servis, servis-yöneticisi'nde bak çalışıyor mu,
> çalışmıyorsa
> > tıkla ve oradaki başlat düğmesine bas.." tarzından isteklerde bulunmaya
> > çalışmamız... Bilelim ki, şu "siyah ekran"'dan ne kadar uzak durarak
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/29bd7dbe/attachment.htm
 

Cevap