Depoda hede höt pakedini bulamadım..Acaba nasıl kurucaz.. :))))
> ricam: > > > > pisi it hede höt yaz > > service openssh start yap sonra Åunu yaz ... > > > > vs gibi istekler yerine: > > > > "hede paketini paket-yöneticisi'nden kur, oradan Åu Åu paketleri seç ve > > güncelle... Åu servis, servis-yöneticisi'nde bak çalıÅıyor mu, > çalıÅmıyorsa > > tıkla ve oradaki baÅlat düÄmesine bas.." tarzından isteklerde bulunmaya > > çalıÅmamız... Bilelim ki, Åu "siyah ekran"'dan ne kadar uzak durarak > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/29bd7dbe/attachment.htm
