On Mon, 4 Dec 2006 02:06:04 +0200
"cem sonmez" <cemosonmez at gmail.com> wrote:

> system.devel'e gerek olmadýgýný soylemistiniz ...
> Bir sonraki adým olan
> 
> <<pisi build
> http://svn.uludag.org.tr/pardus/playground/kernel/drivers/ati-drivers/pspec.xml
> Paketler çalýþma dizinine yazýlýyor.
> pspec.xml                      (3.0 KB)100%      0.00 B/s [??:??:??]
> [bitti] actions.py                     (4.0 KB)100%      0.00 B/s
> [??:??:??] [bitti] opengl-update.py               (97.0  B)100%
> 0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
> PiSi kaynak paketi ati-drivers inþa ediliyor
> Emniyet mandalý: taban geliþtirme sistemi system.devel halihazýrda
> kurulu Saðlanmamýþ inþa baðýmlýlýklarý kernel-source
> Program sonlandýrýldý.


> Ýnþa baðýmlýlýðý kernel-source saðlanamadý
 
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


> cýktýsý aldým...
> 
> burda sorun nedir peki anlayamadým..(Sürüm 2.6.18.4-64)

 Yukarýda yazýyor zaten, kernel-source pakedi kurulu olmadýðý için
paket inþa edilemiyor. Bu pakedi kurmanýz gerekiyor.

 Bu arada playground deposunadki ati-drivers pakedinin saðlýklý çalýþýp
çalýþmadýðýný bilmiyorum, pek düzgün çalýþmayabilir, bu sebeple o
depoya gitmiþti. Bilen / kullanan arkadaþlar var ise bilgilendirme
kýsmýný onlara býrakýyorum.


-- 
 Onur Küçük                                      Knowledge speaks,   
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens  

Cevap