pisi bi blablabla   =  pisi build blablabla

On 12/4/06, Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> wrote:
> normal þartlarda o pisi bi blablabla dediðiniz iþlem sonrasýnda
> blablabla.pisi oluþur
> onu kurarsýnýz öncesinde hata verdiði için blablabla.pisi oluþmuyor ve
> bu isimde bir
> pakette depoda olmadýðý için Böyle bir dosya yada dizin yok diyor
>
> On 12/4/06, cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> wrote:
> > bu arada ondan bir sonra ki komutu da yazdým (pisi it
> > ati-drivers-8.21.7-4.pisi)
> > bunun cýktýsý ise : " [Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: '
> > ati-drivers-8.21.7-4.pisi'  "
> >
> > sanýrým onur kucuk beyin bahsettigi durum bu olsa gerek degil mi??
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
>
>
> --
> Ömer Fadýl USTA
> http://www.bilisimlab.com/
>


-- 
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/

Cevap