04.12.2006 tarihinde Ergin SAHIN <esahin at inci.com.tr> yazmýþ: > > arkadaslar çözüm "BlackList" ile geldi . . Kmix Anakanal çözüm olmadý > bilginize . . > Teþekkür ederim ilgi gösteren arkadaþlara . .
yaklaþýk 1 ay ses problemi çekerek sinirlerimin bozulduðu günleri iyi hatýrlýyorum. sorununuzun çözüldüðüne sevindim. ben hala onboard ses kartý ile laptoptan kendi hoparlörü dýþýnda kulaklýk vs ile ses çýkýþý alamýyorum. bugzillaya girdim henüz cevap yok ama olacak inþallah... kolay gelsin... -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/7116749b/attachment.html
