pardus hangisini kullanacaksýnýz diye sorsa güzel olurdu.
04 Ara 2006 Pts 11:43 tarihinde, Ergin SAHIN þunlarý yazmýþtý: > arkadaslar çözüm "BlackList" ile geldi . . Kmix Anakanal çözüm olmadý > bilginize . . > Teþekkür ederim ilgi gösteren arkadaþlara . . > > Selim Tavþan wrote On 04-12-2006 11:30: > > 04.12.2006 tarihinde *Ergin SAHIN* <esahin at inci.com.tr > > <mailto:esahin at inci.com.tr>> yazmýþ: > > > > arkadaþlar notebook'un ses kartý verimsiz diye pcmcia ses kartý > > aldým , > > pardus tanýdý ama varsayýlan > > notebook'un ses kartý seçilmiþ ve ses yine on board ses kartýndan > > çýkýyor . . nasýl deðiþtirebilirim ?? > > > > > > kmixten yapacaðýnýz ayarlar kalýcý olmazsa ve her açýlýþta tekrar > > yapmanýz gerekirse > > benim aklýma webcamden dolayý ses kartýmý varsayýlan olarak tanýtma > > yöntemini > > buna da uygulayabiliriz diye bir fikir geldi. > > > > /sbin/muavin.py --debug > > > > çýktýsý ile açýlýþta yüklenen modülleri görebilirsiniz. sonra da eski > > ses kartýnýzý > > > > etc/hotplug/blacklist > > > > dosyasýna ekleyerek açýlýþta yüklenmesini engelleyebilirsiniz. > > web cam için oluyor ama ses kartý için de olur mu emin deðilim! > > > > kolay gelsin... > > > > ------------------------------------------------------------------------ > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
