pardus hangisini kullanacaksýnýz diye sorsa güzel olurdu.

04 Ara 2006 Pts 11:43 tarihinde, Ergin SAHIN þunlarý yazmýþtý: 
> arkadaslar çözüm "BlackList" ile geldi . . Kmix Anakanal çözüm olmadý
> bilginize . .
> Teþekkür ederim ilgi gösteren arkadaþlara . .
>
> Selim Tavþan wrote On 04-12-2006 11:30:
> > 04.12.2006 tarihinde *Ergin SAHIN* <esahin at inci.com.tr
> > <mailto:esahin at inci.com.tr>> yazmýþ:
> >
> >     arkadaþlar notebook'un ses kartý verimsiz diye pcmcia ses kartý
> >     aldým ,
> >     pardus tanýdý ama varsayýlan
> >     notebook'un ses kartý seçilmiþ ve ses yine on board ses kartýndan
> >     çýkýyor . . nasýl deðiþtirebilirim ??
> >
> >
> > kmixten yapacaðýnýz ayarlar kalýcý olmazsa ve her açýlýþta tekrar
> > yapmanýz gerekirse
> > benim aklýma webcamden dolayý ses kartýmý varsayýlan olarak tanýtma
> > yöntemini
> > buna da uygulayabiliriz diye bir fikir geldi.
> >
> > /sbin/muavin.py --debug
> >
> > çýktýsý ile açýlýþta yüklenen modülleri görebilirsiniz. sonra da eski
> > ses kartýnýzý
> >
> > etc/hotplug/blacklist
> >
> > dosyasýna ekleyerek açýlýþta yüklenmesini engelleyebilirsiniz.
> > web cam için oluyor ama ses kartý için de olur mu emin deðilim!
> >
> > kolay gelsin...
> >
> > ------------------------------------------------------------------------
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

Cevap