arkadaşlar bilgisayarıma Pardus 2009.2'yi yeni kurmuş bulunmaktayım ama garip bir sorun var: pencerelerin sağ üst köşesinde olması gereken kapat, küçült ve ekranı kapla düğmeleri yok yav!!! her seferinde panele gelip sağ tıklayıp kapatıyorum eziyet gibi oldu acab özelleştirebilir bir şey mi diye karıştırdım ama bulamayınca sorun olduğu kanaatine vardim. nooolur biri yardım etsin yav... şimdiden sağolun...
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
