arkadaşlar bilgisayarıma Pardus 2009.2'yi yeni kurmuş bulunmaktayım ama
garip bir sorun var: pencerelerin sağ üst köşesinde olması gereken kapat,
küçült ve ekranı kapla düğmeleri yok yav!!! her seferinde panele gelip sağ
tıklayıp kapatıyorum eziyet gibi oldu acab özelleştirebilir bir şey mi diye
karıştırdım ama bulamayınca sorun olduğu kanaatine vardim. nooolur biri
yardım etsin yav...
şimdiden sağolun...
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap