Arkadaşım Ekran kartınızı depodan kurup tanımladınız mı? Ekran kartınız ı tanıtmadığınız durumlarda çözünürlük ekranı taşabileceğinden bu düğmeleri göremezsiniz, mauzunuzun imleci ile earanın ters kenarına küçük darbeler resmi sola alt a küçük darbeler aşağı çeker ve siz kapatma x işaretini görebilirsiniz bu ekran kenarına tıklamaları sert yaparsanız ekranda akmalaraneden olabilirsiniz.Kolay gelsin
28 Kasım 2010 23:13 tarihinde alibulut <[email protected]> yazdı: > arkadaşlar bilgisayarıma Pardus 2009.2'yi yeni kurmuş bulunmaktayım ama > garip bir sorun var: pencerelerin sağ üst köşesinde olması gereken kapat, > küçült ve ekranı kapla düğmeleri yok yav!!! her seferinde panele gelip sağ > tıklayıp kapatıyorum eziyet gibi oldu acab özelleştirebilir bir şey mi diye > karıştırdım ama bulamayınca sorun olduğu kanaatine vardim. nooolur biri > yardım etsin yav... > şimdiden sağolun... > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari e-posta listesi > Listeden çıkmak için > http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini > kullanın. > Listeye iletmek istediğiniz soruları > [email protected] adresine gönderin. > Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web > sayfasına gidin. >
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
