Arkadaşım
Ekran kartınızı depodan kurup tanımladınız mı? Ekran kartınız ı
tanıtmadığınız durumlarda çözünürlük ekranı taşabileceğinden bu düğmeleri
göremezsiniz, mauzunuzun imleci ile earanın ters kenarına küçük darbeler
resmi sola alt a küçük darbeler aşağı çeker ve siz kapatma x işaretini
görebilirsiniz bu ekran kenarına tıklamaları sert yaparsanız ekranda
akmalaraneden olabilirsiniz.Kolay gelsin

28 Kasım 2010 23:13 tarihinde alibulut <[email protected]> yazdı:

> arkadaşlar bilgisayarıma Pardus 2009.2'yi yeni kurmuş bulunmaktayım ama
> garip bir sorun var: pencerelerin sağ üst köşesinde olması gereken kapat,
> küçült ve ekranı kapla düğmeleri yok yav!!! her seferinde panele gelip sağ
> tıklayıp kapatıyorum eziyet gibi oldu acab özelleştirebilir bir şey mi diye
> karıştırdım ama bulamayınca sorun olduğu kanaatine vardim. nooolur biri
> yardım etsin yav...
> şimdiden sağolun...
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari e-posta listesi
> Listeden çıkmak için
> http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini
> kullanın.
> Listeye iletmek istediğiniz soruları  
> [email protected] adresine gönderin.
> Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.
>
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap