Merhaba. Pardus 2009.2 yüklü masaüstü bilgisayarımda Nepomuk servisini neden durduramıyorum? Sistemin işleyişi için mutlaka çalışmak zorunda mı?
Sistem ayarları'ndaki servis yöneticisinde Nepomuk servisi kapalı; birkaç ay önce ben elle kapatmıştım. Ne zaman baksam kapalı da görünüyor ama Ctrl+Esc ile açtığım servis süreçlerine her göz atışımda, 5-6 tane Nepomuk server ve servisini çalışırken görüyorum. Örneğin şu anda; süreç kimliği 1176 olan Nepomukserver ve süreç kimlikleri 1235, 1179, 1233, 1237, 1494 ve 1234 olan 6 ayrı Nepomukservices çalışıyor. Bu şey, sistemin çalışması için zorunlu bir şey mi, yoksa çeşitli yerlerde okuduklarımdan aklımda kaldığı kadarıyla sadece arama vb.bir görev için mi çalışıyor? Eğer sadece arama hizmeti içinse, durdurduğum halde neden ısrarla çalışmaya devam ediyor? Saygılarımla. H.Adil Dönmez -- Pardus'u denemelisiniz!...
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
