Soruyu galiba "hergelenin karı boşadığı zaman" sorduk. Gümbürtüye gitmesini istemiyorum; tekrar sorayım:
> Merhaba. > > Pardus 2009.2 yüklü masaüstü bilgisayarımda Nepomuk servisini neden > durduramıyorum? Sistemin işleyişi için mutlaka çalışmak zorunda mı? > > Sistem ayarları'ndaki servis yöneticisinde Nepomuk servisi kapalı; birkaç > ay > önce ben elle kapatmıştım. Ne zaman baksam kapalı da görünüyor ama Ctrl+Esc > ile açtığım servis süreçlerine her göz atışımda, 5-6 tane Nepomuk server ve > servisini çalışırken görüyorum. Örneğin şu anda; süreç kimliği 1176 olan > Nepomukserver ve süreç kimlikleri 1235, 1179, 1233, 1237, 1494 ve 1234 olan > 6 ayrı Nepomukservices çalışıyor. > > Bu şey, sistemin çalışması için zorunlu bir şey mi, yoksa çeşitli yerlerde > okuduklarımdan aklımda kaldığı kadarıyla sadece arama vb.bir görev için mi > çalışıyor? Eğer sadece arama hizmeti içinse, durdurduğum halde neden > ısrarla > çalışmaya devam ediyor? > > Saygılarımla. > > H.Adil Dönmez > > -- >
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
