Soruyu galiba "hergelenin karı boşadığı zaman" sorduk. Gümbürtüye gitmesini
istemiyorum; tekrar sorayım:



> Merhaba.
>
> Pardus 2009.2 yüklü masaüstü bilgisayarımda Nepomuk servisini neden
> durduramıyorum? Sistemin işleyişi için mutlaka çalışmak zorunda mı?
>
> Sistem ayarları'ndaki servis yöneticisinde Nepomuk servisi kapalı; birkaç
> ay
> önce ben elle kapatmıştım. Ne zaman baksam kapalı da görünüyor ama Ctrl+Esc
> ile açtığım servis süreçlerine her göz atışımda, 5-6 tane Nepomuk server ve
> servisini çalışırken görüyorum. Örneğin şu anda; süreç kimliği 1176 olan
> Nepomukserver ve süreç kimlikleri 1235, 1179, 1233, 1237, 1494 ve 1234 olan
> 6 ayrı Nepomukservices çalışıyor.
>
> Bu şey, sistemin çalışması için zorunlu bir şey mi, yoksa çeşitli yerlerde
> okuduklarımdan aklımda kaldığı kadarıyla sadece arama vb.bir görev için mi
> çalışıyor? Eğer sadece arama hizmeti içinse, durdurduğum halde neden
> ısrarla
> çalışmaya devam ediyor?
>
> Saygılarımla.
>
> H.Adil Dönmez
>
> --
>
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap