Adil Bey merhaba, Nepomuk yöneticisini, servis yöneticisininden değil de, sistem ayarları -> Gelişmiş -> Masaüstü Araması yoluyla kapatmayı denediniz mi?
Çarşamba 01 Aralık 2010 günü (saat 14:47:07) H.Adil Dönmez şunları yazmıştı: > Soruyu galiba "hergelenin karı boşadığı zaman" sorduk. Gümbürtüye gitmesini > > istemiyorum; tekrar sorayım: > > Merhaba. > > > > Pardus 2009.2 yüklü masaüstü bilgisayarımda Nepomuk servisini neden > > durduramıyorum? Sistemin işleyişi için mutlaka çalışmak zorunda mı? > > > > Sistem ayarları'ndaki servis yöneticisinde Nepomuk servisi kapalı; birkaç > > ay > > önce ben elle kapatmıştım. Ne zaman baksam kapalı da görünüyor ama > > Ctrl+Esc ile açtığım servis süreçlerine her göz atışımda, 5-6 tane > > Nepomuk server ve servisini çalışırken görüyorum. Örneğin şu anda; süreç > > kimliği 1176 olan Nepomukserver ve süreç kimlikleri 1235, 1179, 1233, > > 1237, 1494 ve 1234 olan 6 ayrı Nepomukservices çalışıyor. > > > > Bu şey, sistemin çalışması için zorunlu bir şey mi, yoksa çeşitli > > yerlerde okuduklarımdan aklımda kaldığı kadarıyla sadece arama vb.bir > > görev için mi çalışıyor? Eğer sadece arama hizmeti içinse, durdurduğum > > halde neden ısrarla > > çalışmaya devam ediyor? > > > > Saygılarımla. > > > > H.Adil Dönmez > > > > -- _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
