Aynı sorunu bende yaşıyorum, kablosuz ağımı görüyor ama ne yaptımsa bağlanamadım.
04 Aralık 2010 09:46 tarihinde enis akcam <[email protected]> yazdı: > bilgisayarımda 2009.2 pardus yüklü ağ bağlantılarım çalışıyor > 2011 betayı da deneme amacı ile kurdum. > fakat ağ bağlantısı yapamadım . Açıklayıcı bilgileri nereden alabilirim ? > saygılarımla; > > enis akcam > > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari e-posta listesi > Listeden çıkmak için > http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini > kullanın. > Listeye iletmek istediğiniz soruları > [email protected] adresine gönderin. > Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web > sayfasına gidin. > -- ZAFER OSMANOĞLU http://www.vedatosmanoglu.net MSN Yerine SKYPE Kullanın "Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın. Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini kullanın/kullandırtın/önerin." Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın! Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur. Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
