bilgisayarımda 2009.2 pardus yüklü ağ bağlantılarım çalışıyor 2011 betayı da deneme amacı ile kurdum. fakat ağ bağlantısı yapamadım . Açıklayıcı bilgileri nereden alabilirim ? saygılarımla;
enis akcam
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
