Merhaba, 07 Aralık 2010 20:23 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <[email protected]>yazdı:
> Merhabalar, > 2GB RAM olan ve 2009-2 yüklü makinaya 2GB daha akdım. 4GB kullanabilmek > için > > pisi it -c kernel.pae > > bu komut ile çakışan iki paketi de kur demek istiyorsunuz. > komtu verdim ama > > module-pae-virtualbox-guest ve module-pae-virtualbox çakışıyor diyor?! > Bende virtualbox yüklü değil ki?! Nereden gelior bu hata anlayamadım! > > sonuç olarak module-pae-virtualbox-guest paketini kurmayın bir şekilde. ister arayüz ile isterseniz de komut satırından bu paketi -x parametresi ile hariç bırakabilirsiniz. > Gugıllayınca -guest paketini kaldırın diyor ama ortada öyle bir paket > yok... > dediğim gibi paket kurulu değil ama çakışan paketle aynı anda kurulmak isteniyor. sonuçta ikisi de tamamı kurulmak istenen bileşende... şunu deneyin pisi it -c kernel.pae -x module-pae-virtualbox-guest
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
