Merhaba,

07 Aralık 2010 20:23 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA
<[email protected]>yazdı:

> Merhabalar,
> 2GB RAM olan ve 2009-2 yüklü makinaya 2GB daha akdım. 4GB kullanabilmek
> için
>
> pisi it -c kernel.pae
>
>
bu komut ile çakışan iki paketi de kur demek istiyorsunuz.


> komtu verdim ama
>
> module-pae-virtualbox-guest ve module-pae-virtualbox çakışıyor diyor?!
> Bende virtualbox yüklü değil ki?! Nereden gelior bu hata anlayamadım!
>
>
sonuç olarak module-pae-virtualbox-guest paketini kurmayın bir şekilde.
ister arayüz ile isterseniz de komut satırından bu paketi -x parametresi ile
hariç bırakabilirsiniz.


> Gugıllayınca -guest paketini kaldırın diyor ama ortada öyle bir paket
> yok...
>

dediğim gibi paket kurulu değil ama çakışan paketle aynı anda kurulmak
isteniyor. sonuçta ikisi de tamamı kurulmak istenen bileşende...

şunu deneyin

pisi it -c kernel.pae -x module-pae-virtualbox-guest
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap