07 Aralık 2010 21:44 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <[email protected]>yazdı:
> İlginize çok teşekkürler. Aynen dediğiniz gibi oldu. Şu anda free komutu > ile 4GB görebiliyorum... Güle güle kullanın :)
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
