Salam,

Saya ingin berkongsi maklumat dengan ahli2 pasal Kedai Anakku di jalan
Sultanah Zainab. Isteri saya ada menerima sms berbunyi: Anakku members Day
29-30 August 09. Enjoy additional 10% discount on all discounted item and
get Free Cash Voucher for every purchase of RM300 above. T & C Apply. 63839.

Pergilah isteri saya ke kedai tersebut pd 29 08 08 dan belilah 4 helai - 2
baju dan 2 seluar. Harga utk tiap tiap helai adalah seperti berikut:
a. Kod Baju 114-838-0000= Harga yg ditampal diatas cetakan harga (RM47.90).
Jadi dia bagilah diskaun 50% campur 10%(Ahli)= 60%.. Bayarlah kita dgn harga
RM21.56. Sebenarnya harga yang tercetak dibawah tanda harga yang ditampal
adalah RM23.90. Yang sebetulnya betul2 diskaun hanya 10% saja, 50% diskaun
tadi tipu sebabnya dia dah naikkan harga double pah tu konon2nya bagi 50%
diskaun.

Begitulah untk yang lain2 yang dibeli.Tolong maklumkan kpd sahabat sekalian
jangan terpedaya dengan kedai AnakKu di Jalan Sultanah Zainab.

Yang Benar

Nazretz

Kirim email ke