Salam....

Maaf kerana mencelah, 1 soalan. Ada apa yang berlaku di luar sana ya?

Saiful
UM

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Sat, 2 Feb 2008 00:14:51
+0800Subject: Re: { PESISIR } Terasa kehilangan

terima kasih abang sham, sedikit rezeki dan nasib. apapun saya harap doaabang
sham untuk saya terus berjaya meneruskan perjuangan buat anak bangsakita yang
seterusnya. dan doa saya agar abang sham terus diberi kesihatanterbaik dan
meneruskan perjuangan di dalam bidang penulisan. banyak sangatlagi yang saya
perlu berguru...> Assalamualaikum>> Hantar SMS untuk War tak boleh. Pakai email
ini sajalah ya.>> Tahniah War. Selamat berjaya.>> NORHISHAM MUSTAFFA> -----
Original Message -----> From: Ediramle Ismail> To: pesisir@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, January 31, 2008 5:09 AM> Subject: { PESISIR } Terasa
kehilangan>>> Sebagai SU 1 PESISIR ,tahun 2007 dan 2008 merupakan antara tahun
yang> dirasai kehilangan rakan-rakan penting dalam pesisir . Beberapa tenaga>
penting dalam pesisir hari ini seorang demi seorang seakan terpaksa> berjauhan
.>> Bermula daripada Sdr. Hashim Latiff yang berhijrah ke Tanah Merah,Eh> Deng>
yang bersara, Cheng yang kembara, Sukari yang pergi untuk selamanya,> kemudian
disusuri oleh Hanuman yang gagah perkasa berhijrah ke Selatan ,> Sekarang saya
seakan kehilangan Anuar Musa yang hampir setiap hari> bertemu serta berbincang
tentang penulisan dan pesisir berhijrah ke> Geting. Pemergian Sdr. Manzaidi ke
Selangor bermula 15 Feb 2008 juga> satu> kehilangan yang memberi kesan yang
mendalam kepada rakan-rakan di> pesisir.>> Saya juga seakan kehilangan diri
sendiri yang mengubah setting kehidupan> peribadi yang tidak memasukan
perjuangan dalam semua matlamat tahunan> tahun ini. Berikan peluang untuk saya
menukar gelombang dalam diri yang> ketika ini seakan kurang teratur.>>
Bagaimanapun teknologi ICT hari ini dapat menghubungkan kita semua dan> kita
seakan BERTEMU DALAM BERPISAH.> Dari satu sudut kita bertemu melalui kata-kata
dan suara. Di suatu sudut> lain kita dipisahkan oleh jarak tempat dan tugas .
Inilah indahnya> kehidupan.>> Ediramle Ismail>>>>