Berehhhh....dewan pun dah bubar dohhh.....

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Tue, 12 Feb 2008
20:01:46 +0800Subject: RE: { PESISIR } Terasa kehilangan

terima kasih boss...perjuangan perlu diteruskan...2008 bakal jadi tahungemilang
seluruh warga kelate...>> Syabas dan Tahniah kepada Ketua Penerangan DUN
Pengkalan Kubor atas> kelahiran blog.>>> To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL
PROTECTED]: Sat, 2 Feb 2008> 00:17:38 +0800Subject: Re: { PESISIR } Terasa
kehilangan>>>>> minta maaf hp saya sehari dua ni bermasalah call masuk pun
masalah...>> Assalamualaikum>> Hantar SMS untuk War tak boleh. Pakai email ini
sajalah> ya.>> Tahniah War. Selamat berjaya.>> NORHISHAM MUSTAFFA> -----
Original> Message -----> From: Ediramle Ismail> To: pesisir@yahoogroups.com>
Sent:> Thursday, January 31, 2008 5:09 AM> Subject: { PESISIR } Terasa>
kehilangan>>> Sebagai SU 1 PESISIR ,tahun 2007 dan 2008 merupakan antara> tahun
yang> dirasai kehilangan rakan-rakan penting dalam pesisir .> Beberapa tenaga>
penting dalam pesisir hari ini seorang demi seorang> seakan terpaksa> berjauhan
.>> Bermula daripada Sdr. Hashim Latiff yang> berhijrah ke Tanah Merah,Eh>
Deng> yang bersara, Cheng yang kembara,> Sukari yang pergi untuk selamanya,>
kemudian disusuri oleh Hanuman yang> gagah perkasa berhijrah ke Selatan ,>
Sekarang saya seakan kehilangan> Anuar Musa yang hampir setiap hari> bertemu
serta berbincang tentang> penulisan dan pesisir berhijrah ke> Geting. Pemergian
Sdr. Manzaidi ke> Selangor bermula 15 Feb 2008 juga> satu> kehilangan yang
memberi kesan> yang mendalam kepada rakan-rakan di> pesisir.>> Saya juga
seakan> kehilangan diri sendiri yang mengubah setting kehidupan> peribadi yang>
tidak memasukan perjuangan dalam semua matlamat tahunan> tahun ini.> Berikan
peluang untuk saya menukar gelombang dalam diri yang> ketika ini> seakan kurang
teratur.>> Bagaimanapun teknologi ICT hari ini dapat> menghubungkan kita semua
dan> kita seakan BERTEMU DALAM BERPISAH.> Dari> satu sudut kita bertemu melalui
kata-kata dan suara. Di suatu sudut> lain> kita dipisahkan oleh jarak tempat
dan tugas . Inilah indahnya>> kehidupan.>> Ediramle Ismail>>>>>>>>>>>
of Windows Live services today!> http://www.get.live.com/wl/all

Easily manage multiple email accounts with Windows Live Mail!
http://www.get.live.com/wl/all

Kirim email ke