masih menunggu jawapan daripada wzwb, eziz shukman, dr. haryati a rahman atau
sesiapa sahaja yang pernah menjadi anak pesisir.

________________________________
From: azle abdullah <azlee...@yahoo.com>
To: Pesisir@yahoogroups.com
Sent: Mon, December 28, 2009 3:30:36 PM
Subject: Re: { PESISIR } Majlis Penyampaian Hadiah Puisi 1 Malaysia

salam.
kadang-kadang muncul nama-nama ahli lamaq di laman pesisir. begitulah hebatnya
pesisir. walau di manaq, apa pangkat dan jawatannya, dah jadi orang besar atau
orang kecil, tapi sebilangan ahli pesisir lama masih lagi ingt dan rindu pada
pesisir. kenapa terjadi demikian?
jawapannya agak mudah. pesisir ditubuhkan atas dasar  minat, kerjasama,
persaudaraan, dan tidak ada unsur-unsur rebutan kuasa, unsur batu loncatan
politik, mencari nama dan pengaruh, apalagi mencari harta kekayaan dalam
pesisir.
yang jelasnya, ramai ahli pesisir sanggup menghabiskan harta dan wang saku
untuk menghidupkan pesisir. selagi ada unsur-unsur positif tadi, pesisir tetap
utuh, tetap memberi makna yang murni kepada anak-anak muda dalam daerah tumpat
khususnya dan malaysia amnya.
 masih menunggu ulasan dari;
 ruslan mamat, ujid dharmawan, awang abdullah....