On Sat, 20 Feb 1999, Witold Owoc wrote:

>         [EMAIL PROTECTED],
>         [EMAIL PROTECTED]
>
> Poniewaz pojawiaja sie na Poland-L pytania i komentarze
> do pana Andrzeja Kobosa, ktorym nie mogl on na liscie
> odpowiedziec - chcialem mu to czasowo, do poniedzialku
> wlacznie, umozliwic. Chyba oczywiscie, ze nastapi
> porozumienie wewnatrz grona do ktorego adresuje ten watek.
>
> Witold Owoc
> --
> Pierwszym dniem XXI wieku jest 1 stycznia 2001.

  OK. Wobec tego rozumiem, ze zwalnia Pan moj posting w odpowiedzi na Pana
"prosbe." Ma on zwiaze z tym, co Pan nazywa "porozumieniem wewnatrz
grona." Zreszta Pana pytanie w Panskiej "presbie" bylo jednym z pytan
do mnie na Poland-L, o ktorych Pan wspoomina.

Zeby Panu ulatwic zadanie, rozpoczynam za moment od forward postingu,
zawierajacego te odpowiedz. Przepraszam kilkanascie osob, Pana wlaczajac,
ktore otrzymaly juz ten posting kilka godzin temu. Sprawa zreszta dotyczy
wszystkich subskrybentow Poland-L.

Andrzej Kobos.

Odpowiedź listem elektroniczym