> From:          W i t o l d O w o c <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject:       zegnamy sie na zawsze ?

Cos wyglada, ze moj list nie 'przeszedl'.  Pewnie pomylilem adres.
Wysylam jeszcze raz.

RA

*******

> Niedawno otrzymalem mily liscik, z ktorego
> zalaczam dwa najistotniejsze fragmenty.
> Jesli ktokolwiek czuje sie na silach polemizowac,
> to prosze w miare mozliwosci o zamieszczenie chociazby
> streszczenia po angielsku.
> Zreszta mozna wysylac listy bezposrednio do mnie,
> za co z gory uprzejmie dziekuje.
>
> W i t o l d  O w o c
>
> ====== ponizej do konca tresc listu, ktory otrzymalem ======
> [----]
> I will close the POLAND-L list
> [----]

Uprzejmie prosze o podanie pelnego nazwiska i adresu autora listu w
sprawie P-L.

Uwazam, ze rzecz powinna sie ukazac (tez w tlumaczeniu) na wszystkich
liczacych sie listach listach dyskusyjnych i w elektronicznych
periodykach, jako interesujaca ilustracja mentalnosci rzutujacej na
kulture internetowa.
Przypominam, ze w podobny sposob te same srodowiska 'przylozyly'
innym listom..

 Pozdrawiam -

Roman Antoszewski

Laingholm, Titirangi, Auckland, New Zealand
tel/fax [64] [9] 817 3690; mobile: 025 284 7207
e-mail: [EMAIL PROTECTED]  OR [EMAIL PROTECTED]
homepage: http://homepages.ihug.co.nz/~antora

Odpowiedź listem elektroniczym