>Prosze pana ,
>przecietny Polak z tamtego okresu to Polak  dzis  grubo po 60,
>przecietny Polak  dzisiaj, to  czlowiek 35-40 letni, nie majacy nic
>wspolnego z tamtymi wydarzeniami.
>Ci modzi ludzie zyja dzis swoim zyciem, swoimi troskami i klopotami,
>Oni nie chca zyc troskami i uwiklaniami tamtych lat. Oni patrza przed
>siebie, w przyszlosc.
>Pan zyje przeszloscia, ma pan do tego prawo,  ci mlodzi  ludzie maja takie
>samo prawo zyc swoim zyciem ,
>bez oskarzen, osadzania i  nieuzasadnionych pretensji.
>
>Adam Tomaszewski

uh ??? a kto tu, u licha, co chwila podsyla jakies akta z przeszlosci
pana prezydenta jak nie przedstawicielki 'ludzi mlodych' ? wszak w
czasach, ktorych te papierki dotyczyly, panny z Krakowa byly w okresie
wczesnej podstawowki (albo i nawet wczesniej) wiec wspolnego z tamtymi
wydarzeniami wiele nie mialy... cos jednak nie tak z tym patrzeniem
w przyszlosc...

za to podejrzewam, ze pare osob z tej glosujacej w '68 sali dochrapalo
sie (miedzy innymi dlatego, ze tak a nie inaczej glosowali) cieplych
posadek na roznych uczelniach, czesc z nich pewnie dalej na tych stolkach
siedzi... w koncu termin 'docent marcowy' nie wzial sie 'z niczego'.

a poza tym, to znowu mi sie filozofia Kalego przypomina...

lukasz

Odpowiedź listem elektroniczym