Nie wiem, czy ogladal Pan w nocy CNN, ale w pewnym momencie byla rozmowa za
zastepca stanowego komisarza wyborczego. Pomijajac jego odpowiedzi,
udzielane jakby pod przymusem ze strony reporterow CNN(przy koncu zerwala
sie cala komunikacja i nikt nie wiedzial dlaczego???), wyniklo, ze sa tzw.
supervisors odpowiedzialni za dane county, ktorzy beda robili powtorne
liczenie.
Nadto, gdzies okolo 6:00 rano PST w Vancouver, pokazano zdjecia pudelek,
ktore jak wszystkie znaki na niebie wskazywaly, nie byly policzone
zupelnie, a gdzies tam przymkniete. Chodzilo o glosy z Broward County,
zamieszkalej glownie i tu cytuje doslownie z nagrania:.... "bardzo duza,
wplywowa grupe zydowskich i haitanskich wyborcow...". Pokazano to jeszcze
raz pozniej okolo 6:45 rano i koniec na tym.
Wracajac do panskiego postingu, a takze i calego przebiegu liczenia
glosow-pisze tu ogolnie, cala sprawa zaczyna sie troche zapachniac- ale
inaczej. Czy od glowy, czy od ogona, to juz zalezy od interpretacji osoby
ogladajacej lub piszacej. W kazdym badz razie, i znow ogolnie rzecz biorac,
mozna powiedziec z cala pewnoscia(IMHO), ze jak dotychczas nie bylo widac
takiego biasowania na korzysc Al Gore'a ze strony CNN, jak podczas tej
kampanii.
Buchanana ukrocono w chamski sposob, pokazujac nieco juz starszawa
blondynke-spikerke, zrobiona na podlotka. A in dokladnie powiedzial, czego
w swojej adendzie wyborczej nie mial zaden z kandydatow. Pozniej,naprzod
puszczono cala mowe Nadera, aby pozniej cytowac tylko fragmenty przeciwko
Bushowi. A zrownal on Al Gore'a rownie dobrze.
Sumujac wiec, na dobra sprawe nikt nie wie OFICJALNIE, kto liczy glosy,
dlatego tez panska informacje, osobiscie uwazam za perelke.
W.Glowacki
ps. coraz glosniej sie mowi o akcji zniesienia Electors College, tylko jak
to zrobic i kto to zrobi, mowiac tylko o intencjach ostatecznie wybranego
na urzad prezydenta, po tej calej kolomyi.

Odpowiedź listem elektroniczym