On Wed, 8 Nov 2000 17:26:43 -0800, Lukasz Salwinski <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

>jakby ktos, w moim imieniu, usilowal z tego powodu lezc
>do sadu to bym sie zaczal zastanawiac, dlaczego mnie gosc
>za idiote uwaza... ;o)
>
>lukasz

Jak rozumiem, do sadu zglosili sie ci, ktorzy uwazali ze blankiet jest dla
nich mylacy. W ogole to glosowanie na Florydzie wyglada na wielki balagan, w
Palm Beach county odkryto 19,000 niewaznych glosow, a w innym county
zarzadzono powtorke z powtorki liczenia. Pomieszanie z poplataniem.

Wg statutu na Florydzie liczenie glosow odbywa sie publicznie, przez komisje
wyborcza, tzn. dzieje sie tak w normalnych warunkach, teraz odbywa sie w
obecnosci prawnikow obydwu partii.
http://www.leg.state.fl.us/statutes/index.cfm?App_mode=Display_Statute&URL=C
h0102/ch0102.htm

Mirka