On Sun, 17 Dec 2000 11:27:34 +0100, Irek Karaskiewicz <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> (...)W Polsce rzadzi uklad zawarty w
>Magdalence. Tak sie sklada, ze jeden z glownych kontrahentow tego ukladu -
>gen. Jaruzelski - ma na swoich rekach krew przelana w Gdansku w roku 1970.
>Ukaranie jego i innych czerwonych bandziorow za ten mord, byloby
>jednoznaczne z zerwaniem ukladu magdalenkowego i poczatkiem reakcji
>lancuchowej, na co obecna klika rzadzaca Polska nie pozwoli, gdyz ma w tym
>konkretny interes ekonomiczny (...)

Zgadzam sie z Panska diagnoza sytuacji, ale nie rozumiem, dlaczego uklad
zawarty pod okraglym stolem w Magdalence nadal sie utrzymuje - w koncu listy
poslow do Sejmu nie uklada juz Wydzial Organizacyjny KC PZPR pod dyktando
Biura Politycznego. Od ostatnich wyborow wladze sprawuje AWS, i odnosze
wrazenie, ze dba glownie o nadrobienie zaleglosci spowodowanych
nieobecnoscia w Magdalence i wyszarpanie dla siebie korzysci dopoki sie da.

>Piszac ze "nikt w Polsce nie upomni sie o poleglych i o kare dla sprawcow?
>Dlaczego moi rodacy nie chca o tym pamietac?" - pewno nieswiadomie - obraza
>Pan tych co robia to od lat, z tym ze sa oni calkowicie bezsilni.

Nie bylo to moja intencja i przepraszam tych wszystkich, dla ktorych ta
kwestia pozostaje wazna.

Mikolaj Sawicki

Odpowiedź listem elektroniczym