Iyo broer, bahasa walanda nyandak penting, mar jang sampe torang
nyanda mangarti bahasa Arab..somo ada yang naek raranguan ha ha ha

salam bae

Danardono

--- In ppiindia@yahoogroups.com, "Yohanis Komboi" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Sobat Tony,
>
> Kitorang tara tahu ana, syukron, kah anang itu. Itu dorang dapa
pinjam dari mana kah? Sa bisa mangarti en bicara Belanda karna
balanda dorang itu amber bae, dong mau mangarti kitong, kitong baku
sodara. Apa sobat Tony ada tau kalakuan ABRI di Papua?

> Jang paetua Tony kasih marah sa he... sa su kenyan deng orangorang
dong pu maramara. Jadi parcuma maramara... bisa biking muka garai
saparti suanggi.

> Salam baebae ka?
>
> yk

arab ,jepang,

Free Thinker

syukron
[EMAIL PROTECTED]<ppiindia-unsubscribe%40yahoogroups.com>