> Ciesze sie z podjecia tematu wyborow, natomiast placz sie
> nasuwa z troche zgryzliwej formy i tak osobiscie do mnie skierowanej, ale
wybaczam.

Niepotrzebnie placz sie nasuwa, bowiem nie byla to napasc na pana tylko
tych dzentelemenow ktorym spiski lichwiarzy miedzy spiczastymi uszami
sie placza.

> To NIE byloby o tyle uzasadnione, gdyby wielu sposrod
> Platformiarzy wczesniej nie mialo nic wspolnego z rzadami J_Buzka i z
> jego polityka.Utworzenie Platformy niedlugo przed wyborami, to budzi
> uzasadnione podejrzenia.

Jasne ze tak ale mozna przy tym upiec wlasna pieczen.

> A ktora ekipa przyznaje sie do swoich bledow, jeszcze
> takich nie spotkalem.

hehe, ja wiem ktora, np. taka ktora ukula powiedzenie o "okresie bledow
i wypaczen".
ale przeciez nie o to chodzi.

> W Polsce panie Ryszardzie liderzy wszytskich partii musza
> jedno zrozumiec, ze nie mozna w nieskonczonosc do grobowej deski utrzymywac
> przy sterach partii ciagle tych samych ludzi.

No przeciez ja mowie to samo ! Czy nie pisalem ze dzieki platformie do
obiegu wejda nowi ludzie ?

> Nie mowie tutaj o glownych liderach, bo wokol nich gromadza sie sympatycy tych
>ugrupowan, lecz o
> calych skladach zarzadzajacych tymi ugrupowaniami. Wszyscy tkwia jeszcze
> conajmniej w 1989 roku, a tu minelo juz 10 lat i doroslo nowe pokolenie,

Panie Stanislawie, przeciez pan slowo w slowo powtarza to co do pana juz
napisalem.

> Eeeeeeee, przemawia przez pan przekora. Ja to rozumiem,
> Platforma ma byc the best.

iii taaaam !

A pana na kogo sie wybiera glosowac ? (przy okazji, ja nie bede glosowac
bo nie chce polskiego rzadu z Londynu wybierac, my tu swoj mielismy i
dobrze bylo).

> No, no. Juz widze jak SLD traci Millera.

Ja nie mowie ze traci, ale ze JAKBY stracilo to by im sie nic nie stalo.
Jak ROP straci pana Jana to ta partia jest kaputt.

> Widzialem jak w Lublinie konstruowali liste wyborcza i
> co sie dzialo, gdy w pewnym momencie Sierakowskiej zajrzala
> wizja nieznalezienia sie na liscie. Efekt? Sierakowska na
pierwszym miejscu.

Heh, to smieszne bylo rzeczywiscie.

> Kazda partia to przede wszystkim adoracja liderow, nie
> kazdy wedle wlasnych potrzeb to zauwaza.

No i co z tego, byl liderem i Kwasniewski, i Cimoszewicz i Oleksy teraz
jest Miller, i to wszystko pokazuje ze nich jeden moze drugiego zastapic
a zmiana lidera nie wplywa negatywnie na partie.

> NIe prawda. Zaden dotychczasowy minister sprawiedliwosci
> nie ruszyl do roboty policji i prokuratury tak jak w okresie jego
> ministrowania.

Przyklady, przyklady! Moze chodzi panu o pirata radiowego, a moze o
sprawe gen. Papaly? a moze ma to cos wspolnego z zabojstwem
Jaroszewicza, a moze wydal nakaz aresztowania Furmasa ? Aha, juz wiem!
chodzi panu o to ze pod koniec urzedowania zamknal Pineire i oficera UOP
bez solidnych dowodow.
A jak tam idzie sledztwo w sprawie finansowania wyborow Krzaklewskiego
przez martwe dzusze ?

> Dotknal wiele czulych punktow, za co w koncu wylecial, bo stal sie
> grozny, ale efekty pozostaly i teraz Iwanicki chcac nie chcac pewne
> tematy musi ciagnac,

Ktore to tematy by byly na ten przyklad ?

> watpie tylko czy on to bedzie kontynuowal czy tez bedzie
> tylko wyciszal, na potrzeby niektorych politykow.

No wiec co jest do wyciszenia ? Chyba sprawa Pineiry tylko.

> Gdzie wyniki ?? jedynym osiagnieciem byla ekshumacja w
> jedwabnem, a i to mikre osiagniecie bo chodzi o sprawe z przed 60 lat !
> Niech mi pan powie co on osiagnal poza samozadowoleniem?

> To tez dobry przyklad, bo udowodnil niedowiarkom iz
> zabitych Zydow w Jedwabnem bylo przynajmniej 7-8 razy mniej niz podawal
> Gross. W calym tym antypolskim zgielku byl to wazny element.

Wie pan co, mnie bardziej niz zabici Zydzi z przed 60 lat ineteresuje
kto rok temu obrobil lubelskiego komendata na ulicy w bialy dzien,
dlaczego facet w Lublinie rejestruje swego merca na bialoruskich
rejestracjach zeby wygladal na mafioso i mu wozka nie ukradali, jak
rowniez dlaczego po 9 wieczor nikt o zdrowych zmyslach nie wybierze sie
na Bronowice.

> NIe marudzi, bo odpowiedni projekt zmiany kodeksu karnego i
> kodeksu postepowania karnego zostal zlozony w Sejmie. A ze
> wiezienia pekaja w szwach? Coz, czy lepiej byloby nie widziec, ze
> przestepczosc rosnie? W tedy bylyby zapewne wolne miejsca.

Nie, dlaczego nie buduje sie nowych wiezien tylko zageszcza jeszcze te z
czasow pruskich ?

> To jest tak jak z lekarzami, gdy pacjent nie wytrzyma.
> Panie Ryszardzie, jest to typowa solidarnosc zawodowa,

A ja mysle ze dowodow mu brak. Jak zdjal tych co sie z mafia zadawali na
bankietach to nikt nie protestowal.

ale gdyby pozowlono mu
> dalej sprawowac te funkcje napewno zmiany poszly by dalej,

jasne, na godzine przed odwolaniem rozdawal stolki.

> Dziwnie jakos nie pozwolono mu dalej zajmowac funkcji
> prokuratora generalnego. Czy to nie dziwne i nie
zastanawiajace?

Juz panu tlumaczylem dlaczego.

> To trzeba wyjasnic. A kto to wyjasni? Iwanicki, a moze
> Miller? Wierzy pan w to. Olechowski tez tego nie ruszy.

Napewno nie Kaczor, bo nawet jak siedzial w NIK-u to sprawy nie ruszal,
tropil za to nielegalne finansowanie domow dziecka.

> Dlaczego?

Bo zaczal klapac.

nominacje dla swoich kolesi.

> A komu mial podpisac? Starym skorumpowanym prokuratorom?

Nikomu. Jak sie jest na wylocie to sie nie rozdaje nominacji.

> Wyborczy clip SLD skutecznie na pana zadzialal. Gratulacje
> dla SLD, jeszcze troche i SLD nie bedzie mial nawet 1% przeciwnikow.

niech pan nie bedzie zlosliwy bo to do pana nie podobne.
niech pan odpowiena moje pytania powyzej.

> Dowod: dzialal na sprawiedliwosc a nie na uklady. I
> zaplacil za to cene polityczna.

Ale dzialal jak slon w skladzie porcelany i nie dla sprawiedliwosci ale
dla swojej kampanii. Na calym swiecie jest tak przyjete ze takie sprawy
zalatwia sie po cichu. Winni sa karani, ale nie robi sie z tego
operetki.

> On juz nic nowego nie powie.
> >

> Zamiast prorokowac - posluchajmy.

Ano posluchajmy.

rozancowych jest

Zrzesza ono ludzi, ktorzy wyraznie sie okreslaja.

Filatelisci tez sie jasno okreslaja, co nie znaczy ze nadaja sie do
parlamentu, i pielegniarkach juz nie wspominajac.

> Janosz? A kto to?

Prezes stowarzyszenia weteranow slowianskich.
obiecal ze wyrwie Niemcom 537 miliardow marek odszkodowan.

> Jest wiele tylko nie pchaja sie do Sejmu, alleluja i do
przodu - to jest
> myslenie czternastowieczne.
>

> Kazdemu wolno, nie odmawiajmy im prawa kandydowania.

Ja im nie odmawiam prawa do startowania, tylko wygladaja mi na
nieudacznikow. Tak jak pielegniarki. Nie nadaja sie po prostu do
rzadzenia.

> adoracji i obrony ciemnych interesow biznesowych.

Moze pan cos napisac o tych interesach ludzi z Platformy ?

> Nie mowiac o stanie
> trzezwosci zwozonych na prawybory sympatykow. Ciekawe ile
> placili?

Przeciez te prawybory uniewaznili a delikwenta wyrzucili z platformy,
wiec o co panu chodzi ? Mieli go zostawic tak jak to sie robi z
nieudacznikami w AWS ?

> Liga to nie pospolite ruszenie.

Jak najbardziej ruszenie, tylko ze nie pospolite.

> Ale to Tusk z dwoma udawanymi kolesiami rozdaje karty a nie
> autentyczni dzialacze.

Do czasu mowie panu.

> A ilu tam bedzie? Tyle co ROP-u w obecnym Sejmie?

To ROP jest w sejmie ???

Ryszard Ochudzki

--

Czatuj, wyslij sms-y, sprawdz poczte