Od: "Jerzy N."

> Od pewnego czasu przygladam sie dyskusja o JOW i widze w tym duze
zagrozenie
> spowodowane miedzy innymi np. korupcja .Dobrym  przykladem  jest Stoklosa
> ktorego pycha i zrobienie sobie malego krolestwa , jest najlepszym
> przykladem na nie, takiemu rozwiazaniu .Gosciu ten praktyczniie ma w
> "kieszeni " cala okolice i spokojnie czeka na wybory ,wiadomo ze bedzie
> wybrany , niesfornych wyrzuci z pracy i spokoj .Drugim zarzutem jest
> forowanie takiego rozwiazania wlasnie teraz przez PO ,czyli formacje
majaca
> [...]

Stokłosa jest jeden, na dodatek nie wybrany
w JOW tylko w okręgu dwumandatowym,
w którym jest ok. 700 tys. wyborców.
Czy 99 innych senatorów też Pan podejrzewa,
że zastraszali ludzi i ich przekupywali (?)
- zostali wybrani w tym samym systemie co Stokłosa.

Ilu ludzi zatrudnia? Nie wiem dokładnie, ale chyba nie
więcej niż kilkanaście tysięcy. To nawet z rodzinami
nie daje więcej niż 50 tys. głosów. Poza tym dlaczego
mieli by głosowac na niego jeśli by był ludziom znany
jako jakiś nieobliczalny despota? Czy Pan myśli że w każdej
komisji była zainstalowana kamera za parawanem?

Ja myślę że nie, bo mam prostsze wyjaśnienie dlaczego
Stokłosa dostaje co wybory setki tysięcy głosów:
jest to po prostu przyzwoity, mądry człowiek,
który ma głowę do interesów dzięki czemu zbudował
szereg sprawnych firm dających możliwość przyzwoitego
życia dziesiątkom tysięcy ludzi.
To oczywiście wszystkim się podoba, ale niestety
wielu ludzi o mentalności socjalistycznej jest chorych
z zawiści że taki Stokłosa, który ma przecież taki sam
żołądek jak każdy, przy okazji budowy swoich firm
został jednym z najbogatszych Polaków. To dla tych
zawistników powstają dzieła, w których
Stokłosa występuje jako krwiopijca, wyzyskiwacz
i tyran. Widać, że twórcy tych dzieł nie odchodzą ani
na jotę od schematu wyznaczonego przez klasyka
- Marksa.

Pozdrawiam
Janusz Baczyński

Odpowiedź listem elektroniczym