----- Original Message -----
From: "Janusz Baczynski" <[EMAIL PROTECTED]>

>Stokłosa jest jeden, na dodatek nie wybrany
>w JOW tylko w okręgu dwumandatowym,
>w którym jest ok. 700 tys. wyborców.
>Czy 99 innych senatorów też Pan podejrzewa,
>że zastraszali ludzi i ich przekupywali (?)
>- zostali wybrani w tym samym systemie co Stokłosa.

Tak poderzewam ,podejrzewam bo wiekszosc w Senacie to SLD i wiecej na ten
ten temat moze dajmy sobie spokoj .

>Ilu ludzi zatrudnia? Nie wiem dokładnie, ale chyba nie
>więcej niż kilkanaście tysięcy. To nawet z rodzinami
>nie daje więcej niż 50 tys. głosów. Poza tym dlaczego
>mieli by głosowac na niego jeśli by był ludziom znany
>jako jakiś nieobliczalny despota? Czy Pan myśli że w każdej
>komisji była zainstalowana kamera za parawanem?

Chyba  to wystarczylo w glosowaniu do Senatu ,przeciez to chyba do Senatu
mamy wlasnie przyklad JOW i sam pan Stoklosa jest klasycznym przykladem
takiego dzialania ,mi wystarczylo sprawozdanie z dzialan  ochroniarzy
Stoklosy gdy ekipe TV-1 zatrzymano i zmuszano do okreslonych dzialan .

>Ja myślę że nie, bo mam prostsze wyjaśnienie dlaczego
>Stokłosa dostaje co wybory setki tysięcy głosów:
>jest to po prostu przyzwoity, mądry człowiek,
>który ma głowę do interesów dzięki czemu zbudował
>szereg sprawnych firm dających możliwość przyzwoitego
>życia dziesiątkom tysięcy ludzi

Przyzwoity  pan mowisz , nie bylo takie przyzwoite dzialanie policji i
lekarza weterynarii ktory na odleglosc ocenil zagrozenie i widzialem
policjanta ktory zamiast uwolnic ekipe od ochroniarzy , chronil ochroniarzy
i caly sie bal aby nie urazic Jego Wysokosc
.
>To oczywiście wszystkim się podoba, ale niestety
>wielu ludzi o mentalności socjalistycznej jest chorych
>z zawiści że taki Stokłosa, który ma przecież taki sam
>żołądek jak każdy, przy okazji budowy swoich firm
>został jednym z najbogatszych Polaków. To dla tych
>zawistników powstają dzieła, w których
>Stokłosa występuje jako krwiopijca, wyzyskiwacz
>i tyran. Widać, że twórcy tych dzieł nie odchodzą ani
>na jotę od schematu wyznaczonego przez klasyka
>- Marksa.

Oj chyba roznie myslimy i bardzo dobrze ,czy Panu nie wydaje sie dziwne ze
nagle w ciagu 10 lat powstaly w Polsce fortuny na ktore na zachodzie
pracowaly cale pokolenia ,mam podawac nazwiska ,czy do Pana nie dochodzi ze
te fortuny powstaly z dorobku calego spoleczenstwa i zostaly wykupione za
grosze w wyniku korzystnych operacji finansowych ,nie chcialem  uzyc slowa,
zlodziejskich operacji .Nagle klasa jakos dziwnie zblizona do PRL zaczyna
brylowac i jest na czolowce elit finansowych i nagle ta "elita ' zasila
wiezienia ,mowi panu cos nazwisko Gawronik i inni .Ale to tylko czepianie
sie do przedsiebiorczosci bylych wyznawcow Marksa
pozdrawiam
juras

Odpowiedź listem elektroniczym