Setelah ketangap basah membual bilang saya bikin "PENGAKUAN sendiri ke 'pengacara LBH Padang...".. maka psikopat berat ayub yahya yang betul-betul  sudah gila dan yang otaknya sudah rusak berat dan jadi busuk, nista lagi menjijikkan itu pindah gawang..

Sekarang bak anjing budug lapar psikopat berat ayub yahya itu betul-betul  sudah gila dan otaknya sudah rusak berat dan jadi busuk, nista lagi menjijikkan bergegas bak anjing budug melihat seonggok taik angat, melahap apa yang ditulis wartawan Tempo yang tidak mengenal saya, yang tidak pernah bertemu dengan saya,  yang tidak pernah menginterpiu saya.....

Dia bukannnya mempercayai dirinya sendiri yang sudah bertahun-tahun membaca  tulisan saya yang dengan jelas menunjukkkan saya ateis.....

Lagian dia juga bilang item abu itu penganut mutazillah..

Nggak salah lagi dah, otak psikopat berat ayub yahya yang betul-betul sudah gila itu sudah rusak berat dan jjaid busuk, nista lagi menjijikkan.

Post message: prole...@egroups.com
Subscribe   :  proletar-subscr...@egroups.com