(adaug la mesajul Luminitei ca e de preferat sa trimiteti mesajele simultan,
cu cc. vizibil

Codruta)

From: Luminita Dejeu <[EMAIL PROTECTED]>

From: [EMAIL PROTECTED]

salut!
as avea nevoie de ajutorul vostru. de cateva zile s-au anuntat cotele de
vanatoare pentru anul acesta, cote care includ si o capra neagra (in Muntii
>Rodnei). conform estimarilor "oficiale" de anul trecut, in zona mai sunt in
jur de 150 de exemplare, insa cei care care au participat la numaratoare
sustin ca nu sunt mai mult de 5-6. daca doriti, puteti trimite emailuri de
protest prin care sa cereti revocarea acestei hotarari. mai jos aveti
modelul pe care il puteti trimite (inlocuiti numele meu cu al vostru) si
adresele unde sa il trimiteti. de asemenea, il puteti trimite mai departe si
altor prieteni.
multumesc,
anamaria

PROTEST

Catre,
Presedintia Romaniei
Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor [EMAIL PROTECTED]
APM Bistrita Nasaud [EMAIL PROTECTED]
APM Maramures [EMAIL PROTECTED]
APNMR- Rodna [EMAIL PROTECTED]
Presedintia Romaniei  [EMAIL PROTECTED]
Delegatia UE la Bucuresti [EMAIL PROTECTED]

Subsemnata [Luminita Dejeu], domiciliata in [Cluj-Napoca, str. Micus 3/3],
protestez vehement prin prezenta impotriva acordarii autorizatiei de
impuscare a caprelor negre (macar si a unui singur exemplar) in toamna
acestui an pe teritoriul Administratiei Parcului National Muntii Rodnei .
Cu stima,

 Luminita Dejeu

 Mindbomb
e-mail: [EMAIL PROTECTED]
www.mindbomb.ro

> Anamaria Bogdan
> Greenpeace - Programme campaigner
> Ph.: 00-40-721 632 396
> Email: [EMAIL PROTECTED]  Greenpeace in Romania
> CP 14 OP 5
> Baia Mare 430052
> www.greenpeace.ro

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM