From: VB <[EMAIL PROTECTED]>

> 1  Cu ocazia  sezonulu conservarii  traditionale  in Romania in lunile
septembrie si octombrie fiecare  roman  sa participe la conservarea naturala
a gogosarilor, castravetilor, a  verzei murate si in special  a ardeilor
umpluti cu varza

Multumim pentru sfat, domnu Bouleanu - dar cred ca ne descurcam si numai cu
Dvs. ;)

In rest... in sfarsit, ati reusit sa scrieti un mesaj simpatic... ;) ... mai
exersati pe societatea_civila sau protest-ro si o sa mearga din ce in ce mai
bine ;)))

Codruta

> De asemenea,  nu uitati  poamele uscate, cartofii guliile, zacusca
,bulionul si  sucul de rosii dar mai  ales  prazul, morcovi si telina.

> 2 Puneti la conserva  de asemenea sistemul economic bazat pe mita spaga
teap tun . Nu este nevoie sa asteptati prea mult.
> Dupa alegeri, in preajma Craciunului puteti deschide  borcanul ca este bun
pentru revelion . Un nou an cu bucurii pentru economia subterana.

> 3 Nu uitati sa conservati  partidele  conservatoare  fiindca fara ele nu
aveti  sansa  de credibilitate in parlamentul UE. Pastrati cateva borcane
PNTCD  care trebuie sa fie in  pivnita viitorului Parlament fiindca din cand
in cand  vin in vizita la Bucuresti si opaspeti de peste hotare
Crestini-Democrati. Si oricum trebuie si ei tratati de la egal lailegal. NU
?!

--
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM