From: cbjola <[EMAIL PROTECTED]>

> PS. Codrutza and Octav si restul: ramane asadar pe sapt viitoare, nu?
> Apropo, carciuma asta Red Lion e cumva aia unde umbla sobolanii pe
> masa, tai fumul de tigare cu satarul, si urla manelistele de-si sparg
> plamanii? Ce ziceti in schimb de un club dichisit de jazz cu pian,
> lumina discreta, si restul de figuri? Parca exista asa ceva prin
> Bucu.... In fine, nu vreau sa ridic pretentii.

Pai, dupa cum s-o fi? observat, eu n-am reusit sa ajung azi, asa ca facem
paranghelie saptamana viitoare, ok.

NORMAL ca intr-o carciuma in care s-au intalnit pentru prima data niste
"protestatari" (eram eu, Oana Ganea si Bogo, atunci, prin 20 ian. 2001,
intalnirea dinainte cu Dl. Branea "nu se pune" ;)) umbla sobolanii pe masa,
tai fumul de tzigara cu satarul si urla.... ma rog, nu manelistele ci
protestatarii... mai mult eu :-p
;)))
Adik, sa respectam "eticheta", ca altfel dezamagim lumea: pe banci de lemn,
in scunda taverna mohorata unde patrunde ziua prin feresti murdare, se
intalnesc cu fetze crunte niste persoane cu vederi inguste, cam ponosite si
soioase... mai ales ca unii din noi se hranesc ecologic, altii tzin Postul
Craciunului - sper ca te-am satisfacut cu asta ;)

Dar pentru tine, care ai propus prima data un "guvern al listei", facem o
exceptie: ma angajez sa-mi schimb ciorapii (mai mult nu, ca strica la
sanatate), sa-mi scot jumate din jegul de sub unghii si ceara din urechi (cu
unghia lunga de la degetul mic :-p) si chiar sa vin intr-un club dichisit de
jazz, cu pian, lumina discreta si restul de figuri care sper sa nu spuna
precum studentii de la Maguy, pe care incercase Oana sa-i aduca la masa la
prima intalnire: "nu, ca acolo sunt oameni seriosi" :-p
(e drept ca era si Dl. Stanescu cu noi, stiu ca mai e pe lista dar nu stiu
daca mai citeste mesajele ;))

Problema e ca nu stiu pe la ce club.... sper ca nu te gandesti la cel de
langa mine, sa-mi navaliti dupa aia cu totii acasa ;))

Ai vreo propunere concreta, ceva? o sa fie loc? face cineva vreo rezervare?
La ce data te-ai gandit (ca eu si-asa tre' sa fiu saptamana viitoare in 3
locuri diferite, unul din ele aici, la scris de rapoarte catre finantatori
:(

Nu de alta, dar:
- tre' sa stiu cand imi programez niste vizite
- tre' sa-l anunt si pe Dom' Cheval (ca sa-si aduca trompa) - asa ne-am
inteles
- tre' MUSAI sa supunem spre dezbaterea listei locul si data.... ca, daca
luam deciziile de capu' nost'.... protesteaza ;)))... pai nuuuuuuu.... ?
;)))

De fumat tzin sa te anunt ca nu m-am lasat si nici n-am intentia - in
schimb, ma angajez sa-i fac doamnei Bjola cadou un cartush de tzigari :-p

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM