--- In [EMAIL PROTECTED], "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> M-am trezit la un moment dat inscrisa pe o lista de discutii care
s-ar vrea serioasa dar reuseste sa fie zapacita.... am acceptat, ca-l
stiam pe moderator... baiat simpatic ;)

> De vreo 2 zile (sau mai mult? ;) au aparut pe lista eternii trolli,
plangareti dupa Ceausescu, antibasesti si care, ca argument in
discutii, vin cu mesaje sexiste (gen "mergi, fa, la cratita", stiti
voi.... genul ala al petrecerilor particulare de tip Cozmanca :-p)

Iar ma deprimi... Ce legatura spui ca as avea eu cu astfel de
super-loseri? Nu pricep nene, mai ales ca in afara de prostest-ro si
eu-list, nu mai activez pe nici o lista.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM